donderdag 3 januari 2008

't Is weer voorbij

Eindelijk! De eindejaarsperiode is weer voorbij. Gedaan met exuberante etentjes, wijn en champagne, cadeautjes kopen, cadeautjes uitpakken, bezoekje hier, bezoekje daar.
Op zich vind ik de eindejaarsperiode wel leuk, maar ik ben ook altijd heel blij als ze achter de rug is. Tijd om de normale draad van het leven weer op te nemen.
En wat is er nu allemaal gebeurt in die laatste dagen van het jaar?

Wel, ik heb eindelijk eens enkele films kunnen bekijken. Niet zoveel als ik gehoopt had, maar toch. De meest memorabele waren zeker 'Die Hard 4.0' en 'Transformers'. Niet al te sterk van verhaal, maar de spanning en aktie maakten dat allemaal dubbel en dik goed. De slechtste film die ik heb mogen aanschouwen in deze tijd van pijs en vree was 'Ghostrider'. Het bekijken niet waard. Slecht verhaal, slechte acteerprestaties, slechte ... teveel om op te noemen.

Verder was er ook nog volop basket aanwezig. Thorben mocht een ganse week elke dag op kerststage in Moorsel, en op de laatste zondag van de maand werden we nog eens verwacht op een toernooi in Gent. Al bij al werd er een mooi toernooi gespeeld, waarbij 1 wedstrijd werd verloren, een andere op een gelijkspel eindigde, en twee wedstrijden overtuigend gewonnen werden.

En wat heb ik allemaal gekregen van cadeautjes ? Awel, klikpedalen voor op mijn mountainbike, en daarbij horende schoenen van Northwave, speciaal voor te mountainbiken. Ik heb die dan ook gisteren eens grondig uitgetest. Verder uiteraard nog wat geld voor op de spaarboek, of om te spenderen tijdens de soldenperiode, en nog een waardebon voor strips.

Vandaag mocht ik dan opnieuw aan het werk, al was het hier vrij kalm. Er waren nog veel mensen in verlof, of waren ziek. Blijkbaar had niet iedereen de champagne goed verteerd.

0 reacties: