vrijdag 21 december 2007

Koude laatste werkdag

Deze middag al gestopt met werken. De laatste halve dag van het jaar zit erop. En nu kunnen we genieten van 11 dagen verlof. Joepie! Mijn volgende (werk)dag is pas op 2 januari. En eigenlijk is het niet eens een werkdag. We moeten aanwezig zijn tegen 10.00 uur voor de receptie en de nieuwjaarswensen, en om 12.00 uur zijn we alweer de deur uit. Van een korte werkdag gesproken. :)
Mijn vrije halve dag heb ik dan onmiddellijk opgeofferd om met Guy een toerke te gaan rijden langs de Dender, tot aan de Schelde in Dendermonde. Ik moet zeggen, het was berekoud.
Kort na het vertrek merkte ik al dat mijn conditie toch nog altijd niet is wat het moet zijn. Weeral serieus mogen trappen, maar toch wel sneller gereden dan zondag, al was de afstand uiteraard veel korter.
Een gemiddelde snelheid van 21,3 km/u voor een totale afstand van 24 km vind ik niet echt slecht. Onderweg hebben we eventjes tijd gevonden om enkele sfeerbeelden te schieten.

En voor wie nog mocht twijfelen, ik ben diegene in het rood. :)

0 reacties: