dinsdag 4 december 2007

Necro in wording

Mijn necro-outfit begint stilaan vorm te krijgen. De staf heeft reeds 7 lagen latex gekregen, en moet enkel nog afgewerkt worden met zilver op enkele plaatsen.
De torso van het kostuum heeft ook zijn eerste laag latex gekregen. De schouderstukken zijn op één kant na volledig ingekold, en zullen dus vanavond ook gelatexed worden.

Ik heb ook de kleuren kunnen bemachtigen die ik nodig heb voor de finishing touches. Ik zal echter wel moeten zuinig zijn met de gekregen hoeveelheden.

Vanavond hoop ik toch dat de basislagen op de torso allemaal aangebracht zijn, zodat ik ten laatste morgen kan beginnen met de definitieve kleuren.

Na alle latex moet er ook nog stof aangebracht worden, dus het zal op het randje worden om het kostuum volledig af te krijgen.

0 reacties: