maandag 14 januari 2008

Brucargo staat er nog steeds

Vrijdag ben ik een bezoekje gaan brengen bij mijn vroegere collega's in Brucargo. We hadden samen afgesproken om met de pot (waar ik indertijd ook toe bij gedragen heb) eens te gaan eten.
Omstreeks 11.00 uur was ik al ter plaatse. En ik kon vaststellen dat er niet veel veranderd is, op uitzondering van het meubilair misschien.
In 'den bureau' hebben we eerst nog een glaasje champagne genuttigd, en daarna zakten we allen (Tom, Wim, Dirk, Hedwig en ikzelf) af naar de Sallamangee te Vilvoorde, waar we konden genieten van een overheerlijke pint (groenen Duvel), en uiteraard lekker eten. Als voorgerecht kregen we een groot bord tapas, gevolgd door overheerlijke ossentong in madeirasaus met frietjes, en als dessert een lekkere chocomousse er bovenop.
Het was in elk geval voor herhaling vatbaar. Nieuwe afspraak januari 2009 ?

0 reacties: