dinsdag 29 januari 2008

Call of Duty 4 : Modern Warfare

In de loop van december vorig jaar heb ik mij de first person shooter Call of Duty : Modern Warfare aangeschaft.
Het betreft hier een tactische shooter met een héél herkenbare, realistische setting. De singleplayer is prachtig, maar wat aan de korte kant. Na 2 weekjes had ik hem al helemaal uitgespeeld.


De laatste weken echter zorgt de multiplayer ervoor dat ik heel regelmatig inlog om eens een potje online te knallen. Waar ik bij de meeste shooters de multiplayer snel voor gezien houd, blijft CoD4 mij toch wel boeien. De manier waarop je ervaring opdoet, extra upgrades voor je wapens kan aanschaffen, is een leuke toevoeging. Ook zijn er verschillende speltypes aanwezig, wat voor veel afwisseling zorgt. Alleen de free-for-all is té chaotisch om plezant te zijn.
Dus, mocht men zich afvragen waarom ik de laatste weken niet echt actief ben op Guildwars, wel, ik ben waarschijnlijk de wereld aan het redden van terroristen in CoD4. :)

2 reacties:

Unknown zei

Hmmm, Guild Wars... dat moet zo ongeveer een jaar geleden zijn dat jullie me daar gezien hebben zeker? Het komt er nog wel eens van hoor :-)

Judge Fredd zei

Ik zou het niet weten, want vanaf de 4e maand inactiviteit word je onverbiddelijk uit de guild gekicked. :)
Als je weer actief gaat spelen, geef dan maar een seintje, en dan inviten we je wel weer.