zaterdag 30 augustus 2008

Delete

Gisterenavond wou ik even snel wat data sorteren, en hier en daar ook wat opkuisen. Ik gebruik voor bepaalde folders dezelfde naam op verschillende schijven, en zo ook op mijn Argosy Mediaschijf, waar ik heel wat bestanden heb op staan.
De verkeerde schijf geselecteerd, de verkeerde folder, en dan op delete drukken kan nare gevolgen hebben. Ongeveer 250 Gigabyte foetsie.


Ik kan mij nu de rest van het weekend bezig houden met data recovery. De schijf scannen alleen al duurt bijna 6 uur, en als die scan dan eindelijk gedaan is, en de eerste folder gerecupereerd is, het programma crashed (dankuwel windows), kan ik je verzekeren dat er geen mooie woorden over mijn lippen kwamen. Een mens zou voor minder beginnen flippen.
In het vervolg zal ik wel eens twee keer nadenken alvorens ik een folder definitief verwijder.

2 reacties:

karine zei

hopelijk is het probleem onder tussen al volledig terug hersteld en ben je wat voor zichtiger !!

groetjes Karine

Judge Fredd zei

Ik heb zo goed als alle data kunnen recupereren. Ben momenteel bezig alles aan het terugzetten.