donderdag 29 november 2007

Next


Gisterenavond was ik vrij moe, dus besloot ik in plaats van werken aan mijn kostuum, of achter de pc te kruipen, eens vanuit de zetel, lang uitgerekt, een film te bekijken.

Mijn keuze was gevallen op Next, een aktie/thriller met hier en daar wat sci-fi elementen, met Nicolas Cage, Julianne Moore, en de bevallige Jessica Biel in de hoofdrol.
Als je een film wil met rechttoe rechtaan aktie, zonder veel nadenken, laat je deze best links liggen. De aktiescenes en het plot zijn wel goed, maar de verhaallijn wordt geforceerd ingewikkeld gemaakt, wat de film niet echt ten goede komt.
Nicolas Cage speelt zoals we van hem gewoon zijn. Of dat positief is of negatief mag je zelf invullen. :) Julianne Moore komt wat geforceerd over, maar Jessica Biel heeft me wel aangenaam verrast, en niet alleen door haar mooie verschijning.
Als ik een score zou moeten geven : 6/10.

De foto's van de mountainbikerit van afgelopen zondag zijn ondertussen ook al op het net verschenen. Je kan ze HIER bekijken.

0 reacties: