woensdag 28 november 2007

Creatief meesterbrein

Gisterenavond is JC langs geweest, om mij wat te helpen met mijn kostuum voor de life.

En het was blijkbaar nodig. Toen ik hem de tekening liet zien van hoe het er zou moeten gaan uitzien, begon hij alras te schetsen en te brainstormen. Toen we uiteindelijk aan de slag zouden gaan, bleek de mousse die ik had niet dik genoeg. We zijn dus nog naar 'het kot' gereden om een lapje dikkere mousse te gaan halen.

Na 10 minuten had JC al onmiddellijk de basis uitgesneden, en nog eens 10 minuten later waren alle schouderstukken ook uitgesneden. Daarna alles in elkaar gelijmd. Het begint stilaan vorm te krijgen, en ik ben er al wat meer gerust in. Met wat geluk is dit weekend alles in elkaar gelijmd, en kan ik beginnen met te latexen. Hieruit blijkt nog maar eens dat JC een creatief genie is.

3 reacties:

Iris zei

Sjans dat ge hem hebt he ;-)

Unknown zei

Krijgen we hier dan ook een foto van het resultaat te zien?

Judge Fredd zei

Ik zal morgen eens foto's van 'the work in progress' uploaden.