maandag 15 juni 2009

Birthday Kwiske

Zaterdag 13 juni was het mijn verjaardag. 41 jaar al ondertussen. Het begint te tellen. Aangezien Iris moest werken, en we midden in verbouwingen zitten, was er niet echt iets gepland.

's Avonds waren we echter uitgenodigd bij Gunter en Anja voor hun jaarlijkse kwis. En er werd weer gestreden op het scherp van de snee. En ondanks dat het mijn verjaardag was, werden er geen cadeau's uitgedeeld. Integendeel ...

Na 2 of 3 ronden bengelde ons team (Anja De Schrijver en ikzelf) onderaan. Doch, na een sterke remonte konden we toch nog op een derde plaats eindigen (op 6 teams). De voorlaatste ronde deelden we echter de derde plaats nog met Geert en Bruna, maar de laatste ronde scoorden we slechts 1.5 punten meer, maar het bleek genoeg voor het podium.

Volgend jaar zal ik moeten bevestigen, maar veel hangt uiteraard af van je partner. Deze keer (en ook de vorige) konden we elkaar goed aanvullen.

En zo heb ik mij dan toch nog goed geamuseerd op mijnen birthday! Hip hip hoera ! :)

0 reacties: