maandag 8 december 2008

Telenet : supersnel internet ...

... zolang het werkt natuurlijk.

Vrijdagnamiddag hadden enkele grote lichten het idee om kabels af te koppelen aan de overkant van de straat, omdat een betonnen elektriciteitspaal zou moeten wijken. Nu, op zich is daar niets op tegen, ware het niet dat deze werken totaal onaangekondigd waren, en helemaal niet gedaan waren op vrijdagavond.

Het resultaat was dat wij het sinds vrijdagnamiddag zonder digitale tv, internet en telefoon mochten stellen.

Het mooiste van de hele zaak was dat ze zelfs bij telenet niet op de hoogte waren van deze werken, terwijl het wel degelijk mensen van telenet waren die de kabels op vrijdag afgesloten hadden.

Deze namiddag is er dan toch iemand langsgeweest om aan het probleem te verhelpen, al ga ik toch nog eens enkele snelheidstesten uitvoeren om na te gaan of ze alles wel goed gedaan hebben.

Ik ga dan ook uiteraard compensatie vragen. Volgens hun algemene voorwaarden kan ik, mits een beetje geluk, rekenen op 3 maand gratis abonnement.

2 reacties:

Gen zei

Ik stel voor dat ge uw geburen direct ook op stookt om telenet lastig te vallen. The less these pigs get..

Hang ondertussen ook alweer veel te lang met ze aan de telefoon omdat hun service en procedures op geen kloten trekken!

Was er maar een deftig alternatief :( Want na al de zeik die ik de laatste jaren gehad heb ben ik ze klote beu! Het enige waar ze niet in missen is boetes toe rekenen.

Erik zei

Ooh jawel zenne, ik kon bij mijn laatste verhuis mijn Telenet niet laten afsluiten omdat er nog boetes openstonden van een vorige woonst waar ik al 2 jaar weg was. Hoewel ze zelf daar den boel afgesloten hadden, en mijnen boel in de nieuwe woonst geactiveerd hadden, bleven ze naar het oude adres nog 6 maanden rekeningen sturen.

Ook bij mijn laatste verhuis hielp het niet om zowel telefonisch, schriftelijk (aangetekend), per fax als per e-mail te laten weten dat ik niet meer op mijn vorig adres woonde en ze dus geen rekeningen meer moesten sturen.

Tele-niet, wat mij betreft....