vrijdag 26 september 2008

Ghostsaga

Mijn enige stek op het immens grote wereldwijde web is momenteel dit blog. Maar daar gaat verandering in komen.
Ik heb mij namelijk webhosting gekocht. Dus, binnenkort kan ik beginnen aan mijn eigen website. En, zoals de titel al doet vermoeden, wordt het adres www. ghostsaga.com.
Waarover zal de website dan zoal gaan? Wel, het zal een ganse saga zijn over ons, en uiteraaard onze interesses. Misschien zorg ik er voor dat ik daar eveneens een klein forum host, waar we kunnen afspreken voor D&D en andere zaken, zodat we niet meer afhankelijk zijn van Ring of Doom.
Uiteraard zal het wel de nodige tijd in beslag nemen alvorens ik iets presentabel kan aanbieden.

4 reacties:

Gen zei

nu al weg van blogspot? jammer jammer :) Ik heb het er langer uit gehouden!

Als ge hulp vandoen hebt ivm softwarekeuze & whatnot om uw saga in te richten, dont hesitate..

Wel jammer dat ge RoD nemeer zou gebruiken.. Verstaanbaar op een manier, maar :s gelle zijt de enige die t daar nog in leven houden :)

Judge Fredd zei

Ik ga niet weg van blogspot voorlopig, en ook nog niet direct van RoD.

Zolang het forum van RoD er is, zie ik niet in dat ik een eigen forum zou lanceren.

Erik zei

En dat terwijl ik juist overweeg om mijn blog te dubbelen op Blogger om meer lezers aan te trekken.

Vanwaar de "Ghost?

Judge Fredd zei

Ghost, voor het creepy en spooky gedeelte. Zie ook de link naar D&D etc ...