woensdag 16 juli 2008

Bianchi onder mijn gat

Gisterenavond nog rap even bij Van Eyck binnengewipt. Het waren solden, en ik was al een tijdje aan het zoeken naar een fiets voor op de weg. Voor mee te kunnen met de 'Asfaltjeannetten' zeg maar, en vooral om ritme op te doen, en mij niet meer dood moeten te trappen om mee te kunnen.

En ik heb er eentje gekocht. Een bianchi. Ja inderdaad, die met die afgrijselijk lelijke kleurkes. Maar de afmontage mag er zijn, namelijk de Campagnolo Veloce . Kader is in aluminium, maar voorvork en achtertrein zijn uit carbon.

Vanavond mag ik hem gaan afhalen. Foto's volgen dus later.

2 reacties:

karine zei

aha , we zijn benieuwd !!

groetjes Karine

Judge Fredd zei

Ja, ik ook, want na 2 meter bollen zat mijn ketting al in mijn voorderailleur vast, met een kettingbreuk tot gevolg. Blijkbaar hebben ze die zaken niet goed gemonteerd. Ga morgen eens rap bellen.