woensdag 25 februari 2009

Home Cinema Project - De Receiver (part 2)

Zoals eerder al eens vermeld, had ik een receiver op het oog van Onkyo, namelijk de TX-SR706. Probleem was vooral om hem te vinden voor een schappelijke prijs, en in het juiste kleur, namelijk zwart. Eerst had ik hem gevonden op de webshop van Redcoon, maar daar bleek hij, na eerst in prijs te zakken, niet meer verkrijgbaar. Dan via via op een Duitse site terechtgekomen, namelijk HIFI Schluderbacher. Daar was hij te koop voor € 580.00. Maar aangezien deze winkel niet direct om de hoek is, had ik besloten om deze aankoop toch nog wat uit te stellen.

Maar, toevallig kwam deze receiver bij Redcoon plotseling terug binnen. Deze keer heb ik niet geaarzeld, en tot ongenoegen van mijn ega onmiddellijk de bestelling geplaatst.

En ja hoor, dinsdagvoormiddag stond er een koerier aan de deur, met een megagrote doos.

From HCP2


From HCP2


En ik heb vandaag de hele dag zitten zwoegen om hem te installeren. Voorlopig zijn enkel de digicorder, de Wii, en de twee front speakers aangesloten. Morgen komt daar nog de DVD-speler bij, en ook nog de twee rear speakers.

From HCP2

0 reacties: